Dura Ace 7900

  • This topic is empty.
Oglądasz 15 postów - 16 z 30 (of 48 total)
  • Autor
    Posty
  • #51932
    michal zareba
    Participant

    -Lukasz,powiem Ci szczerze-ze moj kontakt z MTB,
    to wylacznie zimowe treningi z Wami w lasach,
    plus przejazdzki z dziewczynami w lecie( :P tez po lasku )
    A calkiem powaznie-jesli masz cos konkretnego na mysli- to pisz,
    sprawdze…co i jak…

    -Mateusz,widze,ze rzeczywiscie kochasz Teamowgo Super Sixa…
    O ile mnie wzrok nie myli-to ramka 52-54 cm/max.
    Dokladnie takie samo cacko niedawno obserwowalem na Ebayu,
    (tyle-ze oryginal i miala wiecej bieli…-poszla za 1300 euro,fabrycznie nowa,ale bez papierow,rama z widelcem rzecz jasna)
    Mario smigal rzeczywiscie na CAAD´sach,Cannondale to swietna marka,
    mimo-ze nie nalezy do tanich-to ma wielu zagorzalych wielbicieli.
    Topowe aluminiowe ramy Cannondala schodza o ile mnie pamiec nie myli
    ponizej 1200 gram…,a jakosc i wykonczenie jest caly czas na bardzo wysokim i ugruntowanym poziomie.Fajny sprzet…. ;)
    -Kurcze..-pamietam swoja pierwsza szosowke…-kupilem ja za 200 zl,sama rdza…-sam wszystko drapalem i malowalem,mialem przy tam niezla frajde.
    A byl to Raleigh z lat 70-tych…stalowka,fajna,filigranowa,6biegowy tryb,ech…to byly pionierskie czasy…milo powspominac…. ;)

    #51909
    Mateusz_maj91
    Participant

    Michał, zgadłes – to dokładnie 54 cm, aluminium z 1997 roku, jakość wykonania naprawdę super, waga…bardzo zadowalająca jak na dzisiejsze czasy, a wiec 1300 gram. Niektórzy mówia ze w przypadku 16 letniej ramy to tykająca bomba, ale niestety…tak nie jest – myślę ze jeszcze wiele kilometrów przed nią, bo tamtejsze ramy to nie to samo co ówczesne aluminium.

    Swoją drogą…zawsze zastanawiałem się, jak rama ważąca 1300 gram może byc tak sztywna, a sztywna jest niesamowicie. Być może sekret lezy w zmennej geometrii dolnej rury, bo własnie od CAAD 3 były one pogrubiane przy mufie suportu, CAAD 2 o ile mnie pamięć nie myli nie miały jeszcze takiego rozwiązania. Fakt jest jednak faktem, ze w latakch 90’tych CAAD 3, tyle ze najwyższe modele – R1000 i R1200 miały już 1,5 calowe sterówki…szok:D A podajże od CAAD4 zaczęły pojawiać się wszędobylskie obecnie systemy BB30, że o amorach Headshock i Lefty w przypadku MTB nie wspomne. Cannondale wyprzedzał swoja epokę w moim odczuciu o dobre 5 – 10 lat – za to między innymi go lubie.

    Moim pierwszym rowerem był Peugot Mangaloy z 1990 roku – piekna rama cr-mo, tzw lutowana,bo nie miała ona ani mufek, ani spawów – nawet szlifowanych jak miało to miejsce np w Cannodale’u. W dodatku rower wzbogacony o pełną grupę Shimano RX100 – wszystko w stanie na prawdę bardzo dobrym. Kupiłem ten rower za 220 zł, z zarobionych pieniędzy, rok później własnie u Mariusza (tak się poznalismy) rower został rozłozony, rama wypiaskowana i pomalowana proszkowo (bo były widoczne ogniska korozji) całość złozona i tak pewnie po poprawkach (a później zamiast przełożen w ramie kupiłem siódekmowe jeszcze Ergo Powery RSX) słuzyłby mi do dzisiaj, ale cóz…pojawiła się okazyjnie rama Cannondale, wiec…nie zastanawiałem sie :cheer:

    #51940
    michal zareba
    Participant

    ..tak to jest
    -dobre komponenty,dobre ramy sa jak stare wino,
    mimo uplywu czasu wciaz znajduja uznanie.
    Obojetnie jaki material-czy to stal,alu,karbon,tytan.
    Zalacze kilka foci mojej treningowki..-w rewanzu-(by nie bylo watpliwosci-ze rzeczywiscie smigam na prehistorycznej osemce ;) 7400)

    [attachment=89]f.moser024.JPG[/attachment]

    [attachment=90]f.moser025.JPG[/attachment]

    [attachment=91]f.moser026.JPG[/attachment]

    [attachment=92]f.moser027.JPG[/attachment]

    [attachment=93]f.moser028.JPG[/attachment]

    [attachment=94]f.moser029.JPG[/attachment]

    [attachment=95]f.moser030.JPG[/attachment]

    [attachment=96]f.moser031.JPG[/attachment]

    #51950
    michal zareba
    Participant

    [attachment=97]f.moser032.JPG[/attachment]

    [attachment=98]f.moser034.JPG[/attachment]

    [attachment=99]f.moser035.JPG[/attachment]

    [attachment=100]fmoser001.JPG[/attachment]

    [attachment=101]fmoser002.JPG[/attachment]

    #51951
    szak
    Keymaster

    Piekna sztuka.

    #51952
    michal zareba
    Participant

    ….-piekna i wyrozumiala,a do tego nie zadawajaca zadnych pytan….
    (zupelnie jak KOBIETA DOSKONALA……) :P
    -ponad 100.000km przebiegu i ani mysli o emeryturze….to jest to!!!

    #51910
    Mateusz_maj91
    Participant

    I nawet piasty Dura Ace, a przednie koło zaplatane na słoczenko…eh…piękna B)

    #51954
    michal zareba
    Participant

    …-oryginalne tylne niestety we warsztacie-na centrowanie czeka(tutaj zamiennik Cosmos Mavica)

    #51955
    lukaszl
    Moderator

    a już o siodełku nie wspominając :)

    #51957
    michal zareba
    Participant

    …zapomnialem dodac najwazniejszego……..

    ROWER ZOSTAL DZIS PRZEZEMNIE UMYTY…….(!!!!!!)
    PRZED SESJA ZDJECIOWA…….. :ohmy:

    -zabieralem sie do tej czynnosci od jakichs dwoch lat mniej wiecej,
    ale bez wiekszyego powodzenia- ;) ,dzis sie udalo,chwala Bogu.

    #51959
    michal zareba
    Participant

    …Mateusz,
    namierzylem klamkomanetki Dura Ace 7400(2×8)
    na 8 biegow.Ma je w swojej ofercie jeden handlarz z Berlina,
    na chwile obecna wystawil cene 120 euro/wiec widac,ze to zawodowiec :angry: .Pod koniec aukcji-jesli nie bedzie mial chetnych
    za te cene-to moge napisac do niego wiadomosc z moja propozycja…(ale musze wiedziec ile byl bys w stanie dac za te zabawki).Sa uzywane,ale w stanie na prawde swietnym,zalaczam Ci fotke…..
    [attachment=102]Durrec7400.jpg[/attachment]

    #51911
    Mateusz_maj91
    Participant

    Kurcze…120 czy nawet 100 euro to dla mnie niestety za dużo – na tę chwilę nie dysponuje taka gotówką – wiem ze to własnie po tyle chodzi, nie zmienia to jednak faktu, ze mam tylko tyle ile mam – ale dziekuję za pamięć Michał B)

    #51960
    michal zareba
    Participant

    -OK rozumiem.
    Na marginesie dodam-ze najczesciej spotyka sie
    w ofercie lewa manetke…-one tez sa duzo tansze
    (ostatnio widzialem taka za 16 euro),
    z prawa manetka jest juz duzo gorzej….,natomiast komplety spotyka sie najrzadziej………………….
    Cena jest rzeczywiscie mocna obiektywnie rzecz ujmujac-ale wczesniej czy pozniej zapewne znajdzie sie ktos,kto to wezmie.Bowiem moda na sprzet Retro
    w najszlachetniejszym wydaniu zatacza coraz szersze kregi.
    Sa ludzie ktorzy za przepieknie utrzymane oryginalne,klasyczne sprzety z lat 60/70
    sa w stanie dac tyle kasy ile kosztuja nowiutkie- topowe modele karbonowe…-wiec
    sporo tysiecy euro……….I nie sa to w brew pozorom wylacznie starsi
    zamozni panowie chcacy kupic sobie wspomnienia z mlodosci,czest to 30/40
    latkowie…..

    (Tutaj w Niemczech nie zrOBI SIE na nikim wrazenia jezdzac nowym Porsche,ale zajezdzajac starym klasykiem na dwoch kolach za 3000/4000 euro to i owszem….. ;) )

    -tak czy siak bede monitorowal rynek,
    pozdrawiam-

    #51912
    Piotrek
    Participant

    Michał na tym siodle z Twoich fotek nie da się jeżdzic.

    Niemcy wszystko kolekcjonuję od znaczków , starych monet po zabytkowe rowery i samochody – bo ich stac zarabiają odpowiednio :)
    Załatw mi fuchę u Cibie na zmywaku , to też będę jednym z tysiąca niemieckich kolekcjonerów ;)

    #51913
    Mateusz_maj91
    Participant

    Ostatnio nawet na allegro pojawiły się same mechanizmy (a wiec nazwijmy to bebechy klamkomanetek) w dobrych własciwie cenach – tyle że kapy w nie za fajnym stanie. Bądź co bądź…dobra alternatywa dla ludzi, którzy mają uszkodzone Ergo powery :P

Oglądasz 15 postów - 16 z 30 (of 48 total)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.