Witamy na stronie grupy kolarskiej GATTA BIKE-RS › Forum › O rowerkach – serwis , części itp. › Sprzęt i części. › Maszyneria czasowa
- This topic is empty.
-
AutorPosty
-
30 listopada 2013 o 17:37 #52016
Mateusz_maj91
ParticipantZe dwa piwa… 👿
30 listopada 2013 o 17:50 #53251michal zareba
Participantwidze,ze jestes wielbicielem Colnago…
ja tam bym przygarnal jakiegos Mastera,
w czerwieni a´la Sarrroni,lub czeeeeerniiii….,
pozyjemy,zobaczymy…..[attachment=182]Colnago-now-Available_01.jpg[/attachment]
30 listopada 2013 o 18:12 #52017Mateusz_maj91
ParticipantNie eee no, lubie Colnago, bardzo lubie – zartowałem oczywiście w poprzednim poście. Rozglądam się za ramą do kolarki i przez myśl przeszło mi nawet właśnie Colnago z tym że cena nieco odstrasza, poza tym… teraz już za późno, bo suport jest pod BSA
30 listopada 2013 o 18:35 #53254michal zareba
Participantbadz spokojny…pod 70mm mam dwa Recordy,
wiec jakby co to sie podziele…30 listopada 2013 o 20:14 #52018Mateusz_maj91
ParticipantOk, więc jakby co, to bede pisal. A co do ramy…co na dzień dzisiejszy byś polecał? Tak obiektywnie, co jeszcze nie zepsuło się w dzisiejszych czasach? No i co myślisz o szosowych ramach KTM?
1 grudnia 2013 o 13:24 #53256michal zareba
ParticipantMateusz toz to temat na calonocna rozprawe… :whistle:
Zaczne od konca…-czyli od KTMá,
nie znam w ogole tych ram-tj.w szosowej odslonie,
nic o nich nie wiem…
widuje czasem MTB KTMa,fajne rowery,
marka zawsze slynela z dobrej jakosci…-
mowie tu o Enduro oczywiscie.Ja jestem prawdziwym
sprzetowym szowinista…-w zyciu nie kupilbym
szosy KTM,tak samo jak nie kupilbym szosy z gorna rura
gieta w luk….,albo z tarczowymi hamulcami.. :S
(choc obiektywnie KTM robi z pewnoscia dobre maszyny…. 👿 ,
ale to dla mnie troszke za malo…)Co sie nam jeszcze nie zapsulo….
-(dziewczyny na pewno sie zepsuly…. 👿 – i czasem to jest nawet fajne.. 👿 )
A powazniej…-to design nam sie zepsul,nie trawie wielu rzeczy,
ale to w sumie tylko moj Problem..-wole nie wchodzic w szczegoly,
bo na prawde nie chce nikogo urazic…Co do obiektywnej dorady przy wyborze ramy….
-na milosc Boska…-Mateusz,tu nie ma za wiele miejsca na OBIEKTYWIZM,
gdyby wszyscy byli zawsze obiektywni to swiat bylby bardzo nudny,
wszyscy jezdzili by VW lub Toyotami,mieszkali w M2 i co
najgorsze…-mieli niezbyt pociagajace dziewczyny…-wole nie rozwijac
tego watku bardziej……….. 👿 )
Sam wiesz najlepiej co cie pociaga,przy czym serce zaczyna bic szybciej,
te wszystkie testy….,te szytywnosci,te wagi podawane w gramach,
wszystko taaaak…..-ale i tak najwazniejsze jest cos innego….-
rama musi Cie chwytac za gardlo,swoim wygladem,designem,historia,
technologia,poprostu wszystkim…..
Ja osobiscie najbardziej lubie stal….-oczywiscie te w
najszlachetniejszym wydaniu,jest cudownie sprezysta,wystarczajaco lekka,
rama taka bedzie Ci sluzyla dlugie lata,nie bedziesz myslal o utlenianiu,
jkichs mikro ryskach czy innych pierdolach.Bedzie Ci zwisalo-ze wlasnie wyszedl kolejny Karbon o iles tam gram lzejszy i Twoja rama juz nie jest ta topowa….,stal to klasyka,a klasyka jest dla konesera.
Carbon to oczywiscie dobra rzecz,ale …-jak powiedzialem,to indywidualna sprawa.Warto miec jedno i drugie…..
Jesli idzie o ramy aluminiowe-to podobal mi sie bardzo Teamowy Cannondale
Saeco…-Taki na jakim smigal Cunego i Simoni,wlasnie z poltora calowa sterowka o ktorej wspominales,na czystym rekordzie w kolorze szczotkowanego Aluminium,piekna ,wyscigowa maszyna.
Gdybym mial dzis kupic rower…-to bylby to pewnie teamowy Trek,
na pelnym 11biegowym Dura Ace,w teamowym lakierze…oczywiscie,
koniecznie na klasycznych piastach,srebrnych szprychach i niskoprofilowych Ambrosio pod szytki.Podoba mi sie niezmiennie
teamowy Wilier Le Roy…w lakierze Lampre…..,rowniez
na klasycznych kolach i szytkach i koniecznie na Rekordzie-najlepiej jeszcze tym ze srebrna korba i koniecznie biala tasma na kierownicy,
nie mam w tej chcili czasu-by wstawiac foty tego co mnie chwyta za serce,
ale mysle-ze byloby fajnie zalozyc nowy temat..gdzie kazdy moglby wrzucic i pisac o tym co mu w duszy gra…1 grudnia 2013 o 17:49 #53262lukaszl
Moderatora ja kocham Carbon, kocham Srama, kocham pięknie wyglądające ramy, chociaż przy wyborze roweru wyścigowego pod względem ramy to wybieram te, które mają lepszą geometrię do mojego stylu jazdy, lub miejsca w którym będę się ścigał w znacznej mierze. Tak było przynajmniej z rowerem MTB. Z rowerem szosowym, pewnie będzie również podobnie, ale do tego jeszcze musi trochę wody w Wiśle przepłynąć
A co do ram wygiętych do góry, a Spece Ci się nie podobają? Są przepiękne
1 grudnia 2013 o 18:40 #53264michal zareba
ParticipantCarbon lubie,Speca podziwiam,Srama szanuje….. 👿
Nie kupilbym szosy na Sramie,gorala bardzo chetnie… :kiss:
Do Spezializeda mam na prawde WIELKI szacunek,zreszta jak
i do pozostalych marek amerykanskich…Nie sa tanie….-ale
wiesz za co placisz……
Wszyscy kochamy piekne ramy….. 👿
i lubimy gdy inni zielenieja na ich widok……….. 👿1 grudnia 2013 o 20:06 #53265lukaszl
Moderatordlaczego szosy nie na sramie?
2 grudnia 2013 o 11:26 #52019Piotrek
ParticipantMichał – wysłałem maila do Ciebie. Zerknij i odpowiedz w miarę szybko.
2 grudnia 2013 o 15:14 #53267michal zareba
Participant-Poniewaz mam bardzo silnie ugruntowane pewne wzorce….,
szosa zawsze kojarzyla mi sie z przepiekna filigranowa optyka…,
refleksami swietlnymi wydawanymi przez polerowane elementy
maszyny…..-juz z daleka mogles byc niemalze pewien…-
ze przed Toba jedzie kolarz……,
dzis to wszystko przepadlo jak kamfora.Komponenty szosowe Srama
wygladaja dla mnie jak zywcem wziete z MTB…-opasle,
kanciaste,bez splendoru i wyrazu…..,a przede wszystkim bez
charakterystycznej elegancji..-ktora zawsze towarzyszyla
najwyzszym grupom szosowym.
Niestety musze powiedziec….-ze i Campa w moich oczach zeszla stylistycznie na psy….
-Dura Ace ..to w tej chwili jedyna grupa-ktora aprobuje stylistycznie…ma totalnie ztechnicyzowany design,
ale przynajmniej nie brak tam anody i co najwazniejsze
klamki wygladaja znacznie bardziej ostro i agreywnie niz kiedys,
a przeciez jeszcze niedawno to lapy Dura Ace wygladaly przy
Recordzie jak osprzet dla starszych panow na niedziele wypady za miasto.Lukasz wszystko co napisalem powyzej to wylacznie
moja subiektywna opinia,odnoszaca sie wylacznie do optyki osprzetu,
jesli idzie o jego dzialanie…-to juz zupelnie inna sprawa.2 grudnia 2013 o 18:04 #53268lukaszl
Moderatorno i o to mi chodziło. Każdy jednak kieruje się własnymi potrzebami. Jednym jest potrzebny wygląd, drugim działania, innym jeszcze coś innego.
Prawda, że Dura-Ace jest jedyny, który wygląda przepięknie w całej okazałości. Tutaj nie ma co dyskutować.
2 grudnia 2013 o 19:14 #53269michal zareba
Participant…jest cos co laczy wszystkich Lukasz…
-nie chcemy az tyle placic za nasze klamoty…. :S
(mnie tez chodzi o wyglad i dzialanie….)Teraz cos dla Darka….
(wiem-ze jest to powyzej tego o czym wspominales Darek,
ale tylko sygnalizuje…-jest przepiekny dysk
Bontrager Aeolus…,szybkozamykacz z tytanu,
Adapter katowy do wentyla,oryginalna torba,
nie ma na nim nawet jednej ryski,jest praktycznie
nowiutki,jeo cena to okolo 850 euro,w komplecie szytka Tufo S3
-zalaczam fote
[attachment=184]bontrageraeolus.JPG[/attachment]
)2 grudnia 2013 o 20:44 #53270Malina
ParticipantDzięki Michał za kolejną propozycję . Na ta chwilę nie posiadam tyle euro na swoje zachcianki . Muszę odpuścić temat . Dzięki i pozdrawiam .
2 grudnia 2013 o 23:08 #52020Mateusz_maj91
ParticipantDzięki Michał za odpowiedz. Jeśli chodzi o mnie – moje serce gna ku BMC lub Cannondale
-
AutorPosty
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.