Odpowiedź forum stworzona
-
AutorPosty
-
Mateusz_maj91
ParticipantMichał, korba mam rozumiec pod system BB30, tak ?
Mateusz_maj91
ParticipantOk, byłbym bardzo wdzięczny
Mateusz_maj91
ParticipantMichał, naprawdę masz ósemkowego Duraz Ace ergo powery??? :woohoo: Ja choruje na takiego od jakis dwóch lat, od kąd poraz pierwszy miałem to w ręce w stanie idealnym, z braku laku polowałem na starą ale jarą 600, ale ich cena jest kosmiczna i to coraz bardziej, wiec skonczyło się na retro ósemkowej 105 – tce (mówie o ergopowerach) ale Duraz Ace wziąłbym bez wahania, pełną grupę z tamtych lat i jeszcze bym mlaskał
Co do przełożen sprzed kilkudzesięciu laty – rzeczywiście tak było, pamiętam nawet, ze słyszałem gdzieś, że na pierwszej edycji Tour de France (z było to ładnych pare lat temu) w którym pojawił się podjazd pod Mount Ventoux (nie wiem czy dobrze to napisałem) etap ten ukonczyło bez zsiadania z roweru raptem kilkunastu z około…no ilu…200 chłopa?
Mimo to były to maszyny, a nie angielskie Panienku rzucające czarnym rowerem Pinarello na jednym z etapów
(wiadomo o kim mowa?
)
Mateusz_maj91
ParticipantA 11 – 30 to nie jest już przypadkiem kaseta MTB? 30 ząbków to już całkiem duża patelnia – nie jest pewien jak przerzutka zniosłaby taka pojemnośc zębów, ale.. nie jest wykluczone ze da rade. 10 tyś km to niewiele, pod względem postrzępenia się linek lub przetarcia teflonu, ale kilka przejażdżek w deszczu mogło spowodowac delikatnie (podkreslam delikatne) przypchanie się pancerze co jednak bardzo rzutuje na działanie przerzutki. Jesli takie cos nie miało miejsce, nie lezałes w kraksie w wyniku ktorej mogłes uszkodzic przerzutkę lub hak przerzutki to tak jak pisał Michał – regulacja powinna byc lekarstwem na wszystko. No i trening siłowy…ja jeżdzę na korbach 39/52, i kasecie 11 – 23, na płaskich okilcach Łasku i Zduni wystarcza, za optymalne uwazam 12 – 25, ale to zalezy juz od własnych potrzeb.
Mateusz_maj91
ParticipantDokładnie – a jeśli już to różnica będzie naprawdę pomijalnie mała. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem w takiej sytuacji byłaby wymiana na coś pokroju Dura Ace, ale to nadszarpie tówj budżet jeszcze bardzeij a poza tym…musisz odpowiedziec sobie na pytanie czy rzeczwyiście warto.
11-28 to górska kaseta, owszem, jesli jednak w słowie „górska” miales np na myśli kasetę od roweru górskiego – tutaj może byc problem z pojemnością tylnej przerzutki, musiałbys po prostu przeczytac jaką pojemnośc podaje producent i do tego się dostosowac. Przypuszczam jednak ze ciężko będzie założyc cos większego pod szosowa przerzutkę.
Słaba praca podzespołów (czyt. nieprecyzyjna) abstrachując już od zestopniowania samych przełożen może byc spowodowana np starymi linkami, syfem w pancerzach lub po prostu wiekiem samych pancerze i linek a co za tym idzie np. przetartą warstwą teflonu wewnatrz. Byc może masz także stosunkowo mocno rozciągnięty łancuch lub „dojechaną” kasete lub blaty z przodu… Wątpię jednak by 105 nie spełniała Twoich oczekiwań, to naprawdę udana grupa i jeśli cos nie jesy uszkodzne po wymianie linek i pancerzy (od czego bym zaczął a kosztuje to grosze) wszystko powinno hulac zdecydowanie lepiej
Mateusz_maj91
ParticipantRelacja mistrzostwo świata – po zakonczeniu kariery widze Cię w łódzkiej filmówce
I co Panowie…Gwiazdeczka stanęła na wysokości zadania (3:53)?
:cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantDarek co ze mną sam wiesz. Choszczno odpuszczam, ale pojawię się w Kluczborku, do któego rozumiem także się wybierasz? :cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantOk…rozumiem – każdy ma jakieś tam swoje upodobania. Postanowiłem jednak zapyta na forum, bo w razie gdyby ktoś był chętny po co przepłacac jesli mogę załatwic je za mniejszą cene :cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantJuz dzisiaj mówię Ci Lisku, że nie pozwoli Ci
Mateusz_maj91
ParticipantWpadaj, wpadaj :cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantNo to teraz bez Snickersa dla Lisa nie obędzie się napewno
Czekam na Ciebie w Łasku!!!!!
Mateusz_maj91
Participantze Shwalbe, szczególnie tymi Ultremo R1 była akcja o wadze produkcyjnej w wyniku której po pewnym – krótkim czasie użytkowania wyskakiwało jajko. eklamacja zostawała co prawda uwzględniania, choc za tą cene można było spodziewac się czegos lepszego. Sama w sobie opona ponoc bardzo fajna i fajnie „niosąca” co do wady – myślę ze została ona już dawno usunięta. Pro 3 Race wg świetnia opona – sam używam, wiec moge polecic. Conti nie uzywałem, wiec nie wypowiem sie:)
Mateusz_maj91
ParticipantMoja krew Panowie, moja krew!!!!!! :cheer: :cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantOk, Dzięki Pinek za odpowiedź odnośnie wyścigu – dobrze że zyjesz i fajnie, że mowisz jak jest :cheer: Ucz się i zdawaj – powodzenia! :cheer:
Mateusz_maj91
ParticipantMatys, ja mam jeszcze dwie Schwalbe Rocket Rony Evo – lekkie bo około 380 gram jedna i bardzo fajnie się toczą, ale coś za coś..są dość wąskie bo z tego co wiem 1,85 – 1,95 (nie pamiętam dokładnie) no i trochę papierowe. W każdym razie jeśli Turek ma np zdejmować opony ze swojego roweru czy coś, to bez przeszkód mogę pożyczyć Ci swoje bez zdejmowania, bo w góralu na tą chwilę mam opony na asfalt:)
-
AutorPosty