michal zareba

Odpowiedź forum stworzona

Oglądasz 15 postów - 241 z 255 (of 346 total)
  • Autor
    Posty
  • w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53186
    michal zareba
    Participant

    to nie tylko rower :angry: …….-to…..- C O L N A G O :P -,
    a Colnago bardzo lubi sie cenic Lukasz…. :sick:

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53188
    michal zareba
    Participant

    Hey Mateusz,
    ustalilem,ze masz bez watpienia Support BSA-czyli 68mm,
    jedyny znak zapytania tyczy sie dlugosci oski,
    jesli masz wklad Chorusa lub Recorda,
    to bedzie to wymiar prawdopodobnie 102mm lub 111mm
    Wymierz prosze jej dlugosc…-by nie bylo komplikacji
    z trajektoria lancucha…..
    (Nowy Chorus to koszt 50 euro,nowy Record-ten bez karbonu
    z asymetryczna oska to wydatek 100 euro,
    za lekko uzywanego po mnie zaplacisz jednak tylko 1 zlotowke….
    w ramach promocji Bozonarodzeniowej 👿 )

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53183
    michal zareba
    Participant

    hey Mateusz,
    w tym temacie nie ma co filozofowac,
    wez Ty prosze wyczytaj co wypisano na Twoim
    supporcie i wszystko bedzie jasne.
    Zdobycie supportu dowolnego kalibru i typu,
    nowego lub uzywanego to dla mnie bulka z maslem… ;)

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53173
    michal zareba
    Participant

    Servus Mateusz,
    milo uslyszec-ze komus podoba sie ta maszyna…heheheh ;)
    (wiem,wiem…jezdzisz podobnym-wiec wszystko jasne….. 👿 )

    Te piasty sa na prawde nieprzecietnej urody,
    jestem w nich zakochany…mogl bym na nie patrzec i patrzec,
    powiem szczerze-ze az szkoda by bylo jezdzic… ;)

    Lukasz znajdzie z pewnoscia to czego szuka,
    kazdy z nas ma nieco inny gust i potrzeby.

    Co do Campy ogolnie to mamy te same spostrzeznia,
    fajnie ja okresliles „jako kwadratowa”,ja okreslam ja jako
    szorstka i nieco brutalna,wrzuty i zrzuty
    sa zawsze doskonale slyszalne.Dla osoby-
    ktora jezdzila wczesniej na Shimano bedzie to na pewno denerwujace….
    Tak samo zreszta jak dzwiek wolnobiegu……(dla wybranych uszu…
    -brzmi to jednak jak slodka muzyka kojaca nerwy…)
    Klamkomanetki Shimano sa na pewno bardziej komfortowe w obsludze,
    Jesli zas mowa o sprincie…-to i tak zaden „powazny” sprinter nie bedzie zrzucal na finiszu..-to robi sie zawsze wczesniej.
    Ale fakt faktem-trzeba na Moment puscic kierownice…. ;)
    (ale jak spojrzec w przeszlosc-to ani Cippoliniemu,ani Zabelowi
    i McEvenowi to nie przeszkadzalo w robieniu wielkich rzeczy…)

    Mateusz…-jesli szukasz supportu 36x24T 70/102mm,(wloski gwint),
    to takowy trafi w Twoje rece w styczniu ;) ….

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53172
    michal zareba
    Participant

    ..Coz….
    (haahahah)
    skoro sie nie podoba to nie ma tematu B) …,
    (w koncu to Tobie musi sie podobac,nie zas mnie…)
    myslalem-ze szukasz sprzetu prakrycznie bezobslugowego,
    w ktorego przez najblizszych kilka lat nie trzeba bedzie
    w ogole inwestowac kasiory..(prucz opon i lancuchow rzecz jasna)
    Poza tym….-nie bardzo kumam o jakim serwisie mowa…???
    (kasety 8 i 9 rzedowe,lancuchy jak i zebatki przednie w tym wypadku to
    groszowe sprawy-czego nie da sie juz powiedziec o systemach 10 czy 11 biegowych).Przy tym sprzecie to czlowiek sam wszystko zdjela…

    A co do sponsora….-to wierz mi na slowo,
    najlepiej na siebie liczyc i nikomu sie w pas nie klaniac…
    Tak czy siak powodzenia w dazeniu do wymarzonego sprzetu 👿

    (Servus Piotrek,odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz w tekscie…) B)

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53170
    michal zareba
    Participant

    [attachment=168]cannondale034.JPG[/attachment]

    [attachment=169]cannondale006.JPG[/attachment

    w odpowiedzi na: Cannondale CAAD4 #53160
    michal zareba
    Participant

    [attachment=160]cannondale011.JPG[/attachment]

    [attachment=161]cannondale009.JPG[/attachment]

    [attachment=162]cannondale013.JPG[/attachment]

    [attachment=163]cannondale014.JPG[/attachment]

    [attachment=164]cannondale020.JPG[/attachment]

    [attachment=165]cannondale022.JPG[/attachment]

    [attachment=166]cannondale023.JPG[/attachment]

    [attachment=167]cannondale032.JPG[/attachment]

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53113
    michal zareba
    Participant

    Servus,
    wszystkie detale podam Ci w poniedzialek lub wtorek
    (gdy bede mogl go ogladnac live,
    (lacznie z fotkami,)ale w nowym temacie…-bo mam wrazenie,
    ze to nijak ma sie do tematu maszyneria czasowa…Lukasz.

    Rama CAAD4 to dobrej klasy Aluminium(to powinien wiedziec kazdy wielbiciel MTB…),waga ramy wynosi okolo 1300 gramm,widelec Slice Carbon,rama byla wyprodukowana w odroznieniu od dzisiejszych produktow Cannondale…-jeszcze w USA,grupa Chorus to jak sie zwyklo mowic odpowiednik Ultegry w Shimano.Grupa wysmienita do codziennych treningow,na wyscig tez mozna nia spokojne jechac,lekka,wytrzymala,o ponad-czasowej filigranowej, wyscigowej optyce.Caly rower bedzie wazyl okolo 8kg…-tak podpowiada mi moj nos….,
    szczegoly w przyszlym tygodniu…..

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53109
    michal zareba
    Participant

    ….-no to ja podszedlem i grabe podalem…-
    a Ty mnie nie rozpoznales….hahahahahahahaah.
    Moze byles zdezorientowany…-bo w lasach wystepowalem w podartych kapciach….hahahahahahahahaahahahah 👿 dla zmylki

    A teraz powaznie Lukasz….-skoro nie masz sprzetu szosowego,
    a szukasz…-to moge Ci cos zaproponowac…
    -Cannondale CAAD 4,pelna grupa Chorus2x9(lacznie z piastami)
    rama 58cm,sprzet praktycznie z zerowym przebiegiem,cena 3300 zl,
    mozesz sie zastanawiac do konca tego roku…..,
    fote ewentualnie wkleje za kilka dni 👿 …-jesli bedziesz rzeczywiscie zainteresowany.

    -czesc-

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53106
    michal zareba
    Participant

    …i miales racje Lukasz…
    -wloskie marki takie jak Pinarello,De Rosa,
    Wilier,Gios czy Bianchi wyrosly w erze stali…,
    niestety czasy sie zmienily i zasady gry sie zmienily-
    wyrosla prezna konkurencja na rynku szosowym…

    Te wymienione wyzej marki juz dawno nie naleza do niszowych,
    one juz dawno temu nastawily sie na masowa produkcje.
    O zbyt swoich produktow raczej nie musza sie martwic,
    jest wielu klientow na swiecie ktorym juz na wiesc o wloskiej szosowce serce zaczyna szybciej uderzac….i to bez wzgledu na cene…
    Poza tym cena tez jest haczykiem marketingowym…..-jesli cos
    kosztuje wiecej niz u konkurecncji-to w ludzkiej glowie rodzi
    sie mysl…-ze na pewno musi miec cos….-co warte JeSt nadplaty…. 👿

    Marka niszowa jest na pewno Cippolini…..-ale mnie na widok tych ram na mdlosci bierze… :dry:
    To cos takiego jak rowery MTB marki Porsche i BMW…-wolaja za nie krocie,
    ale nikt nie potrafi uzasadnic przekonywujaco dlaczego to tyle kosztuje…?( a jezdza na tym wylacznie zamozni seniorzy… :woohoo: )

    -mialem nieodparte wrazenie-ze sie spotkalismy na wyscigu szosowym
    w sierpniu……w Sedziejowicach…. ;)

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53096
    michal zareba
    Participant

    ..Lukasz…-a wiec od poczatku..
    -Prince w 1990 roku jeszcze nie istnial,
    natomiast w kwiecie wieku swego..-tzn.pod koniec lat 90´
    rzeczywiscie cieszyl sie uznaniem,to za sprawa ekipy Telekomu,
    jednak nie na zadnej Ultegrze,a na czystym Rekordzie,reszta klamotow
    tez nie odstawala …-kola Nucleon,pozniej Neutron.Tylko mlodziez Telekomu
    uzywala czasem Chorusa(czyli odpowiednika Ultegry)
    Modele z ogloszenia sa oczywiscie duuuuzo mlodsze
    i na przymiotnik -profesjonalny- nie zasluguja.kropka.

    Nie zamierzam Cie ani zachecac,ani zniechecac do jego kupna…,
    sam jestem wielbicielem tej marki…-za sprawa jej przepieknej historii.
    (moja pierwsza maszyneria z prawdziwego zdarzenia wywodzila sie wlasnie
    z Treviso,byl to rok 2002..-na rame czekalem 4 tygodnie-byla szyta specjalnie pod moje wymiary,rury zasadniczego trojkata to Deda EOM 16.5-nie wtajemniczonym wyjasnie-ze to najdoskonalsza stal jaka zostala kiedykolwiek uzyta do budowy ram wyscigowych-rury wycieniowane do 0,3 mm…..!cudownie sprezyste i zarazem lekkie),tylny vertikal na karbonowym monostayu,
    widelec Aria w komplecie(full Karbon),rama jeszcze po dzis dzien
    wzbudza zachwyt…i to nie tylko w oczach jej wlasciciela 👿

    -pytasz,czy Prince z ogloszenia wart jest tej kasy…..
    nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi……
    Wlosi juz dawno zrozumieli,ze wyscigu technologicznego opartego na polu ram karbonowych i aluminiowych z takimi markami jak Cannondale,Trek,Spezialized czy Giant…nie wygraja…
    Poszli wiec w to w czym zawsze byli dobrzy..-w Marketing,
    buduja ramy przykuwajace wzrok swym pieknem i finezyjnym lakierowaniem,
    jednak technologicznie juz dawno temu przestali wyznaczac kierunki
    w rozwoju ram wyscigowych.Wloskie ramy nie naleza do najlzejszych,zas ich wspolczynniki sztywnosci sa przecietne…
    Kupujac rasowa wloszczyzne bedziesz mial satysfakcje..-ze jezdzisz czyms
    co ma swoja przepiekna Historie,za te legende trzeba niestety slono placic….;PRZEPLACIC-

    -a tak na marginesie-to ja Cie chyba na szosowce widzialem….. :cheer: ,
    szukasz zatem kolejnej….???

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53092
    michal zareba
    Participant

    …Lukasz-
    -Nietrudno zauwazyc,ze w tym temacie
    nie brakuje powaznych Inwestorow… 😆 ,
    wiec intuicyjnie swietnie trafiles…. 👿 …..hehehehe

    -a powaznie,troche z wrodzona zlosliwoscia-dodam
    ze Prince-to 15 lat w stecz
    mogl uchodzic za profesjonalny sprzet
    i to bynajmnieniej nie na tych klamotach
    (p r o f e s j o n a l n y ….znaczy
    cos zupelnie innego… :S ,to odnosnie
    tego co napisano w tym ogloszeniu))

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53072
    michal zareba
    Participant

    czesc,
    moze i nie jest to Fast Forward,
    ale z pewnoscia rzecz godna polecenia:
    ZIPP Super 9 Tubular,
    pod szytke oczywiscie,
    zamontowana 10 rzedowa kaseta czasowa Dura Ace,
    plus szytka Continental Competition.Wlasciciel
    twierdzi,ze stan jest doskonaly,
    w sobote licytacja,jesli bylbys zainteresowany to ewentualnie
    daj znac,do jakiej kwoty licytowac(nowy to koszt minimum 1600 euro),
    mysle-ze ten pojdzie za okolo 800 euro,ma co Prawda kilka wiosen
    na karku,ale takie cacka sa ponad czasowe
    -pozdrawiam-
    [attachment=151]zippsuper9tubular.JPG[/attachment]

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53067
    michal zareba
    Participant

    Niestety,na chwile obecna
    moge Ci zaproponowac tylko nowy dysk FFWD,
    wraz z szybkozamykaczem,klockami pod Karbon,
    oraz torba,cena 600 euro,kompatybilny ze sram/shimano.

    Darek mozesz oczywiscie czekac na inna okazje,
    z pewnoscia do przyszlej wiosny jeszcze nie raz co interesujacego
    sie pojawi na horyzoncie….

    -pozdrawiam-

    w odpowiedzi na: Maszyneria czasowa #53065
    michal zareba
    Participant

    Servus Darek,
    fajnie,ze sie zdecydoweales,
    tyle,ze ja nie jestem pewien-czy ta pierwsza oferta jest jeszcze aktualna….,
    odpisze Ci jutro …
    -pozdrawiam-

Oglądasz 15 postów - 241 z 255 (of 346 total)