Odpowiedź forum stworzona
-
AutorPosty
-
michal zareba
Participantto nie tylko rower :angry: …….-to…..- C O L N A G O
-,
a Colnago bardzo lubi sie cenic Lukasz…. :sick:michal zareba
ParticipantHey Mateusz,
ustalilem,ze masz bez watpienia Support BSA-czyli 68mm,
jedyny znak zapytania tyczy sie dlugosci oski,
jesli masz wklad Chorusa lub Recorda,
to bedzie to wymiar prawdopodobnie 102mm lub 111mm
Wymierz prosze jej dlugosc…-by nie bylo komplikacji
z trajektoria lancucha…..
(Nowy Chorus to koszt 50 euro,nowy Record-ten bez karbonu
z asymetryczna oska to wydatek 100 euro,
za lekko uzywanego po mnie zaplacisz jednak tylko 1 zlotowke….
w ramach promocji Bozonarodzeniowej 👿 )michal zareba
Participanthey Mateusz,
w tym temacie nie ma co filozofowac,
wez Ty prosze wyczytaj co wypisano na Twoim
supporcie i wszystko bedzie jasne.
Zdobycie supportu dowolnego kalibru i typu,
nowego lub uzywanego to dla mnie bulka z maslem…michal zareba
ParticipantServus Mateusz,
milo uslyszec-ze komus podoba sie ta maszyna…heheheh
(wiem,wiem…jezdzisz podobnym-wiec wszystko jasne….. 👿 )Te piasty sa na prawde nieprzecietnej urody,
jestem w nich zakochany…mogl bym na nie patrzec i patrzec,
powiem szczerze-ze az szkoda by bylo jezdzic…Lukasz znajdzie z pewnoscia to czego szuka,
kazdy z nas ma nieco inny gust i potrzeby.Co do Campy ogolnie to mamy te same spostrzeznia,
fajnie ja okresliles „jako kwadratowa”,ja okreslam ja jako
szorstka i nieco brutalna,wrzuty i zrzuty
sa zawsze doskonale slyszalne.Dla osoby-
ktora jezdzila wczesniej na Shimano bedzie to na pewno denerwujace….
Tak samo zreszta jak dzwiek wolnobiegu……(dla wybranych uszu…
-brzmi to jednak jak slodka muzyka kojaca nerwy…)
Klamkomanetki Shimano sa na pewno bardziej komfortowe w obsludze,
Jesli zas mowa o sprincie…-to i tak zaden „powazny” sprinter nie bedzie zrzucal na finiszu..-to robi sie zawsze wczesniej.
Ale fakt faktem-trzeba na Moment puscic kierownice….
(ale jak spojrzec w przeszlosc-to ani Cippoliniemu,ani Zabelowi
i McEvenowi to nie przeszkadzalo w robieniu wielkich rzeczy…)Mateusz…-jesli szukasz supportu 36x24T 70/102mm,(wloski gwint),
to takowy trafi w Twoje rece w styczniu….
michal zareba
Participant..Coz….
(haahahah)
skoro sie nie podoba to nie ma tematu…,
(w koncu to Tobie musi sie podobac,nie zas mnie…)
myslalem-ze szukasz sprzetu prakrycznie bezobslugowego,
w ktorego przez najblizszych kilka lat nie trzeba bedzie
w ogole inwestowac kasiory..(prucz opon i lancuchow rzecz jasna)
Poza tym….-nie bardzo kumam o jakim serwisie mowa…???
(kasety 8 i 9 rzedowe,lancuchy jak i zebatki przednie w tym wypadku to
groszowe sprawy-czego nie da sie juz powiedziec o systemach 10 czy 11 biegowych).Przy tym sprzecie to czlowiek sam wszystko zdjela…A co do sponsora….-to wierz mi na slowo,
najlepiej na siebie liczyc i nikomu sie w pas nie klaniac…
Tak czy siak powodzenia w dazeniu do wymarzonego sprzetu 👿(Servus Piotrek,odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz w tekscie…)
michal zareba
Participant[attachment=168]cannondale034.JPG[/attachment]
[attachment=169]cannondale006.JPG[/attachment
michal zareba
Participant[attachment=160]cannondale011.JPG[/attachment]
[attachment=161]cannondale009.JPG[/attachment]
[attachment=162]cannondale013.JPG[/attachment]
[attachment=163]cannondale014.JPG[/attachment]
[attachment=164]cannondale020.JPG[/attachment]
[attachment=165]cannondale022.JPG[/attachment]
[attachment=166]cannondale023.JPG[/attachment]
[attachment=167]cannondale032.JPG[/attachment]
michal zareba
ParticipantServus,
wszystkie detale podam Ci w poniedzialek lub wtorek
(gdy bede mogl go ogladnac live,
(lacznie z fotkami,)ale w nowym temacie…-bo mam wrazenie,
ze to nijak ma sie do tematu maszyneria czasowa…Lukasz.Rama CAAD4 to dobrej klasy Aluminium(to powinien wiedziec kazdy wielbiciel MTB…),waga ramy wynosi okolo 1300 gramm,widelec Slice Carbon,rama byla wyprodukowana w odroznieniu od dzisiejszych produktow Cannondale…-jeszcze w USA,grupa Chorus to jak sie zwyklo mowic odpowiednik Ultegry w Shimano.Grupa wysmienita do codziennych treningow,na wyscig tez mozna nia spokojne jechac,lekka,wytrzymala,o ponad-czasowej filigranowej, wyscigowej optyce.Caly rower bedzie wazyl okolo 8kg…-tak podpowiada mi moj nos….,
szczegoly w przyszlym tygodniu…..michal zareba
Participant….-no to ja podszedlem i grabe podalem…-
a Ty mnie nie rozpoznales….hahahahahahahaah.
Moze byles zdezorientowany…-bo w lasach wystepowalem w podartych kapciach….hahahahahahahahaahahahah 👿 dla zmylkiA teraz powaznie Lukasz….-skoro nie masz sprzetu szosowego,
a szukasz…-to moge Ci cos zaproponowac…
-Cannondale CAAD 4,pelna grupa Chorus2x9(lacznie z piastami)
rama 58cm,sprzet praktycznie z zerowym przebiegiem,cena 3300 zl,
mozesz sie zastanawiac do konca tego roku…..,
fote ewentualnie wkleje za kilka dni 👿 …-jesli bedziesz rzeczywiscie zainteresowany.-czesc-
michal zareba
Participant…i miales racje Lukasz…
-wloskie marki takie jak Pinarello,De Rosa,
Wilier,Gios czy Bianchi wyrosly w erze stali…,
niestety czasy sie zmienily i zasady gry sie zmienily-
wyrosla prezna konkurencja na rynku szosowym…Te wymienione wyzej marki juz dawno nie naleza do niszowych,
one juz dawno temu nastawily sie na masowa produkcje.
O zbyt swoich produktow raczej nie musza sie martwic,
jest wielu klientow na swiecie ktorym juz na wiesc o wloskiej szosowce serce zaczyna szybciej uderzac….i to bez wzgledu na cene…
Poza tym cena tez jest haczykiem marketingowym…..-jesli cos
kosztuje wiecej niz u konkurecncji-to w ludzkiej glowie rodzi
sie mysl…-ze na pewno musi miec cos….-co warte JeSt nadplaty…. 👿Marka niszowa jest na pewno Cippolini…..-ale mnie na widok tych ram na mdlosci bierze… :dry:
To cos takiego jak rowery MTB marki Porsche i BMW…-wolaja za nie krocie,
ale nikt nie potrafi uzasadnic przekonywujaco dlaczego to tyle kosztuje…?( a jezdza na tym wylacznie zamozni seniorzy… :woohoo: )-mialem nieodparte wrazenie-ze sie spotkalismy na wyscigu szosowym
w sierpniu……w Sedziejowicach….michal zareba
Participant..Lukasz…-a wiec od poczatku..
-Prince w 1990 roku jeszcze nie istnial,
natomiast w kwiecie wieku swego..-tzn.pod koniec lat 90´
rzeczywiscie cieszyl sie uznaniem,to za sprawa ekipy Telekomu,
jednak nie na zadnej Ultegrze,a na czystym Rekordzie,reszta klamotow
tez nie odstawala …-kola Nucleon,pozniej Neutron.Tylko mlodziez Telekomu
uzywala czasem Chorusa(czyli odpowiednika Ultegry)
Modele z ogloszenia sa oczywiscie duuuuzo mlodsze
i na przymiotnik -profesjonalny- nie zasluguja.kropka.Nie zamierzam Cie ani zachecac,ani zniechecac do jego kupna…,
sam jestem wielbicielem tej marki…-za sprawa jej przepieknej historii.
(moja pierwsza maszyneria z prawdziwego zdarzenia wywodzila sie wlasnie
z Treviso,byl to rok 2002..-na rame czekalem 4 tygodnie-byla szyta specjalnie pod moje wymiary,rury zasadniczego trojkata to Deda EOM 16.5-nie wtajemniczonym wyjasnie-ze to najdoskonalsza stal jaka zostala kiedykolwiek uzyta do budowy ram wyscigowych-rury wycieniowane do 0,3 mm…..!cudownie sprezyste i zarazem lekkie),tylny vertikal na karbonowym monostayu,
widelec Aria w komplecie(full Karbon),rama jeszcze po dzis dzien
wzbudza zachwyt…i to nie tylko w oczach jej wlasciciela 👿-pytasz,czy Prince z ogloszenia wart jest tej kasy…..
nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi……
Wlosi juz dawno zrozumieli,ze wyscigu technologicznego opartego na polu ram karbonowych i aluminiowych z takimi markami jak Cannondale,Trek,Spezialized czy Giant…nie wygraja…
Poszli wiec w to w czym zawsze byli dobrzy..-w Marketing,
buduja ramy przykuwajace wzrok swym pieknem i finezyjnym lakierowaniem,
jednak technologicznie juz dawno temu przestali wyznaczac kierunki
w rozwoju ram wyscigowych.Wloskie ramy nie naleza do najlzejszych,zas ich wspolczynniki sztywnosci sa przecietne…
Kupujac rasowa wloszczyzne bedziesz mial satysfakcje..-ze jezdzisz czyms
co ma swoja przepiekna Historie,za te legende trzeba niestety slono placic….;PRZEPLACIC--a tak na marginesie-to ja Cie chyba na szosowce widzialem….. :cheer: ,
szukasz zatem kolejnej….???michal zareba
Participant…Lukasz-
-Nietrudno zauwazyc,ze w tym temacie
nie brakuje powaznych Inwestorow… 😆 ,
wiec intuicyjnie swietnie trafiles…. 👿 …..hehehehe-a powaznie,troche z wrodzona zlosliwoscia-dodam
ze Prince-to 15 lat w stecz
mogl uchodzic za profesjonalny sprzet
i to bynajmnieniej nie na tych klamotach
(p r o f e s j o n a l n y ….znaczy
cos zupelnie innego… :S ,to odnosnie
tego co napisano w tym ogloszeniu))michal zareba
Participantczesc,
moze i nie jest to Fast Forward,
ale z pewnoscia rzecz godna polecenia:
ZIPP Super 9 Tubular,
pod szytke oczywiscie,
zamontowana 10 rzedowa kaseta czasowa Dura Ace,
plus szytka Continental Competition.Wlasciciel
twierdzi,ze stan jest doskonaly,
w sobote licytacja,jesli bylbys zainteresowany to ewentualnie
daj znac,do jakiej kwoty licytowac(nowy to koszt minimum 1600 euro),
mysle-ze ten pojdzie za okolo 800 euro,ma co Prawda kilka wiosen
na karku,ale takie cacka sa ponad czasowe
-pozdrawiam-
[attachment=151]zippsuper9tubular.JPG[/attachment]michal zareba
ParticipantNiestety,na chwile obecna
moge Ci zaproponowac tylko nowy dysk FFWD,
wraz z szybkozamykaczem,klockami pod Karbon,
oraz torba,cena 600 euro,kompatybilny ze sram/shimano.Darek mozesz oczywiscie czekac na inna okazje,
z pewnoscia do przyszlej wiosny jeszcze nie raz co interesujacego
sie pojawi na horyzoncie….-pozdrawiam-
michal zareba
ParticipantServus Darek,
fajnie,ze sie zdecydoweales,
tyle,ze ja nie jestem pewien-czy ta pierwsza oferta jest jeszcze aktualna….,
odpisze Ci jutro …
-pozdrawiam- -
AutorPosty