Czacha

Odpowiedź forum stworzona

Oglądasz 15 postów - 856 z 870 (of 885 total)
  • Autor
    Posty
  • w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59464
    Czacha
    Participant

    a co sądzicie o legendarnych markach jak np colnago? nie zaczęli odstawać nieco od tuzów jak trek i spec?

    pinarello?
    cervelo?
    giant?
    scott?

    jest sens testować/sprawdzać czy jednak wciąż trek i spec prowadzą w wyścigu zbrojeń? ja mam sentyment do colnago nie wiedzieć czego, może dlatego że ściglali się na nim najwięksi…

    te pytania wszystkie oczywiście zadaję w kontekście zmiany sprzętu, jak wcześniejsze o kasecie i elektronice. Jak Bóg da w tym roku zmienię rower, choc jak pisałem wcześniej nie mam kłopotów z Madone, którym jeżdżę teraz.

    po prostu człowiek by spróbował czegoś innego, elektroniki właśnie itp. skoro jest się wiernym kobiecie, trzeba zmieniać kochanki :)

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59463
    Czacha
    Participant

    zawsze przyda się fachowa i rzetelna opinia. dziękuję.

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59461
    Czacha
    Participant

    widzę, że Michała humor nie odpuszcza

    a co z tym Cipollinim nie tak?

    Arek jeździł wielokrotnie, dostają je do testów w veloart

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59460
    Czacha
    Participant

    co prawda to prawda

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59459
    Czacha
    Participant

    NO TO NIE MAM WYJŚCIA CHYBA JAK CHCE Z WAMI JEŹDZIĆ

    SHIMANO
    MECHANICZNE
    11-25/11-28 i korby 50/34-53/39

    EHHHH A JA CHCIAŁEM SOBIE NIECO UŁATWIĆ ZADANIE :)

    A poważnie to na pewno bardziej komfortowe są kasety rzędu 11-25 gdzie np pierwsze 7 przełożeń jest jedno po drugim – 11,12,13,14 itp. daje to precyzyjniejsze przełożenia i różnice między nimi.

    ale kto by zmieniał co tydzień korbę/kasetę w zależności od wyścigu.

    staje na 50/34 i 11-28 jako najbardziej uniwersalnym sprzęcie

    zostaje tylko pytanie o elektronikę. oczywiście tradycja tradycją i należy ją bezwględnie szanować ale z postępem też iść trzeba. jeśli coś poprawia komfort czemu nie korzystać.

    kiedyś manetka jak pisał Pan Lucjan była na ramie i teoretycznie też dziś można byłoby tak jeździć. ale wynaleziono wygodniejsze rozwiązanie i każdy sobie chwali. tak samo będzie z elektroniką. to co zrobił sram z najnowszym modelem red etap to jest po prostu inny świat i nie ma co z tym dyskutować. to pokaz możliwości technologii itp.

    ALE PODKREŚLAM, ŻE DOSKONALE ROZUMIEM I SZANUJĘ KAŻDY INNY PUNKT WIDZENIA. ZWŁASZCZA MOJEGO ULUBIONEGO FORUMOWICZA, KTÓRY JAKO JEDEN Z PIERWSZYCH MNIE PRZYWITAŁ HEH. CZUJĘ, ŻE SIĘ POLUBIMY. JESTEŚMY PODOBNI PARADOKSALNIE.

    pytanie o elektronikę z punktu widzenia serwisu i awaryjności – czy na pewno jest to grupa która będzie się psuć częściej bądź jest w problematyczna w serwisie? przecież to właśnie precyzja jej działania, bezproblemowe ustawianie się przedniej przerzutki czy możliwość pracy pod obciążeniem sprawiają, że osprzęt mniej się zużywa.

    Wiem, kto może odp na pytanie – Dominik Omiotek, który z tego co widziałem na fejsie jeździ na dura ace di2. Dominiku podzielisz się doświadczeniami z użytkowania a zwłaszcza serwisowania di2? będę wdzięczny

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59458
    Czacha
    Participant

    nie mogę cytować tutaj prywatnej korespondencji mailowej z Arkiem ale faktycznie tak było. i chodziło o komfort, po prostu po kilku dniach obozu np wokół stelvio warto mieć jeden bieg zapasu bo nie jest się już takim świeżym. tak stwierdził i ja się z nim zgadzam.

    mam red ten pierwszy i naprawdę dość głośno pracuje. campagnolo jest też fajne z możliwością przełączania kciukiem biegów – wygoda.

    sram red 22 to juz inna bajka, nie wiem może chodzi o to że moja tylna przerzutka umiera i stąd regulacja starcza na mc czasu i głosno chodzi

    co do elektryki – jest precyzyjniejsza na pewno, zwłaszcza jeśli chodzi o przerzutkę z przodu, zresztą sam Arek mi ją polecił, także rowery Cipollini jako najlepsze obecnie na świecie

    w skrajnych przełożeniach łańcuch w di2 nie trze, elektronika jest lepsza pod obciążeniem itp.

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59456
    Czacha
    Participant

    telefon jutro? mail? spotkanie next weekend?

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59455
    Czacha
    Participant

    Moc płynąca z nóg ogrzewała atmosferę wokół garmina, stąd większa temperatura w promieniu kilku metrów :)

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59454
    Czacha
    Participant

    ano tak ! wybaczyć proszę :) czekam na instrukcje co i jak zatem aby stać się jednym z Was

    w odpowiedzi na: WYŚCIGI 2016 – Szosa #59342
    Czacha
    Participant
    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59453
    Czacha
    Participant

    super piszę się, pamiętajcie o mnie :)

    w odpowiedzi na: Dlaczego kaseta 11-32 a nie 11-28 #59452
    Czacha
    Participant

    Jedzie do Chorwacji na zgrupowanie? Jest szansa żeby się zabrać? Jakieś szczegóły? Terminy?

    w odpowiedzi na: Serwis Pabianice/Łódź #59474
    Czacha
    Participant

    no to ma nowego Klienta :) dzięki

    w odpowiedzi na: FILMY z sieci – różne!!! #53157
    Czacha
    Participant

    :) Takie luzackiego mistrza świata nie było od lat :) od Czasów Cipolliniego.

    w odpowiedzi na: Malowanie ramy karbonowej #59477
    Czacha
    Participant

    ok, dzięki wielkie Panowie

Oglądasz 15 postów - 856 z 870 (of 885 total)